چرا برندهای فشن به سازمانهای دیجیتالی و سنتی، با هم نیاز دارند ؟

بازاریابی و روابط عمومی قادر به ارتباط با طیفهای مختلف مشتریان توسط روشهای منحصر به فرد خود هستند.

فشن صنعتی منحصر به فرد است که بطور کامل درک جمله “چه سبکی باشیم” را تحت تاثیر  قرار میدهد و این ادراک به طور مداوم در حال تحول است. سبکی موجود در ماهی، ممکن است در ماه بعدی از رده خارج شود، و این کار برندهای فشن است تا در رده های بالای درخواست مردم بمانند و علاوه بر این بتوانند روند به روز ماندن در آینده را پیش بینی کنند.

برند فشن باید روی درک مشتریان اثرگذاری موثری داشته باشد بطوریکه به سهولت مشتریان، روش و سبک برند را دنبال کنند . موفقیت در این کار،موجب جذب متقاضی و مشتری برای محصولات می شود.

امروزه شما مانند هر برند بزرگی  در کسب و کار مسیول ایجاد هیاهو در اطراف نام تجاری  و ارتقاء خط برندتان هستید. پس آیا شما تمرکز تلاش های خود را در بازاریابی دارید و یا فقط بر روی چالشهای روابط عمومی ؟

در واقع، چیزی که می خواهیم امروز بحث کنیم همین است. بسیاری از برند های فشن در این تصور هستند که باید بر یک مورد تمرکز کنند. آنچه را که آنها درست تحلیل نمی کنند این است که(به خصوص در صنعت مد) وقتی بازاریابی و روابط عمومی باهم باشند بهترین نتیجه را میدهند.

خوش شانس هستید که بخشی از صنعتی میباشید که میتوان یکپارچه از  روشهای متعدد قدرتمند استراتژی رشد در یک زمان بهره ببرد. انتظارات و سطوح آموزشی مشتریان تغییر کرده است، برند های فشن آموزشهای بیشتری در بازاریابی برای استفاده از رسانه های اجتماعی، بلاگ ها، بهینه سازی موتور جستجو، و محتوای بازاریابی برند، دارند. ظهور تلفن همراه و تجارت الکترونیک، چشم انداز جدیدی از دنیای مجازی را ایجاب کردند.در این مقاله تفاوت های بین سازمانهای بازاریابی دیجیتال و سازمانهای روابط عمومی و مهم تر اینکه چگونه هر کدام می توانید از کسب و کار شما پشتیبانی کنند را توضیح داده میشود. علاوه بر این، توضیح داده میشود که چرا شما باید از هر دو نوع بهره برداری شود تا بتوان از پتانسیل کامل  نام تجاری  استفاده کرد.

چرا برندهای فشن به سازمانهای دیجیتالی و سنتی، با هم نیاز دارند ؟

سازمانهای بازاریابی دیجیتالی برای نام تجاری چه کارهایی میکند؟

بازاریابی و روابط عمومی ، از فروش پشتیبانی میکنند، بازاریابی همان چیزی است که بیشتر مردم در زمان آغاز کسب و کارشان به آن فکر می کنند. خوب یا بد، بازاریابی راهی مستقیم برای تعامل با مشتریان خود است. برای سالیان زیاد،  بازاریابی سنتی تصمیم به خرید مشتریان را، از طریق تلویزیون، رادیو، مجلات و رسانه های سنتی تحت تاثیر قرار میداد. امروزه، چشم انداز بازاریابی بطور چشم گیری تغییر کرده است . روش های سنتی اثر کمتری دارند و باعث کاهش درک عمومی میشوند. بجای کلمه “سنتی”  بعد از کلمه بازاریابی ، کلمه دیجیتال بعد از کلمه  بازاریابی و سازمانهای بازاریابی دیجیتال آمده است.

 

نقش سازمانهای بازاریابی دیجیتال چیست؟

آژانسهای بازاریابی دیجیتال با آژانسهای سنتی بازاریابی متفاوت است زیرا در مدل سنتی تمرکز بر نتیجه است البته این نوع بازاریابی نیز پایه و اساس بازاریابی دیجیتالی هم هستند. بازاریابی کمی و بازدهی سرمایه مباحث اصلی آن بوده است.

شروع ارتباط با سازمانهای بازاریابی دیجیتال بستگی به توصیه های متخصصان دارد.برای طیف وسیعی از هویت برند (طراحی، شعار، و غیره)و ساختن وب سایت، بسیار موثر است. وقتی نام تجاری ایجاد شد، کارشناسان متبحر سازمانهای بازاریابی دیجیتال  موثر ترین شکل بازاریابی برای  کسب و کار خاص  برنامه ریزی و فروش آنلاین و یا  فروشگاهی را توصیه میکنند.

چالشهای ایجاد شده توسط بازاریابی، بهترین بازخوردها را برای برندهای فشن موجب میشوند، به ویژه هنگامی که با هدف بالایی بر بیلبوردها و سایتها فیس بوک سرمایه گذاری میشود.

 

بنابراین چه منفعتی برای صنعت فشن دارد؟

به طور موثر،شرکتهای بازاریابی دیجیتال توانایی بهینه سازی  و بزرگنمایی برندها را دارند تا محصولات در بازار به شیوه ای  موثر و جذاب بنظر برسند. آنها بر روی نام تجاری کار میکنند و  برند را بعنوان برندی مورد اعتماد صنعت و تاثیر گذار معرفی مینمایند و مستمرا بر روی  ایجاد امکانات فروشها و راهکارهای جدید همچنین افزایش تعداد مشتریان اقدام میکنند .

کارشناسان سازمانهای بازاریابی دیجیتال موجب به نتیجه رسیدن اهداف برندها میشوند و به طور مستمر استراتژی را به منظور رسیدن به بالاترین بازدهی سرمایه پالایش میکنند.شرکتهای بازاریابی دیجیتال با تخصص در بازاریابی برندهای فشن باید قادر باشند  که نتایج به دست آورده برای برندهای قبلی را در مشاوره ها یا طرح ریزی اولیه استراتژی، نشان دهند.

 

نقش شرکتهای روابط عمومی برای برند فشن  چیست؟

شرکتهای روابط عمومی بر روی رسانه ها برای افزایش اطلاع رسانی برند و بهبود درک عمومی و آشنایی کار میکنند. در مدل سنتی، رسانه ها تمایل به کار با اصول روابط عمومی، بیشتر از اصول بازاریابی دارند، امروزه  بسیاری از اصول روابط عمومی در اصول بازاریابی دیجیتال بکار گرفته میشود.

علاوه بر این، بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی به نظر میرسد کم کم بهم نزدیک  و نزدیک تر میشوند، که مسیله خوبی است. روابط عمومی همه چیز در مورد ایجاد علاقه و آگاهی در نظر و بینش  عموم است. اثر گذاری بر روی انسان، که روابط عمومی بهترین نمونه کار، بر روی آن است.

 

چه کارهایی سازمانهای روابط عمومی انجام می دهند؟

سازمانهای روابط عمومی خوب مهارت در توسعه استراتژی برای ایجاد  یا گسترش اطلاع رسانی نام تجاری از طریق رسانه ها دارند.اوج رسانه های سنتی  برای تعیین دانش پایه ای مقاله، محدود شده است اما همه چیز تغییر کرده است.

تاکتیکهای سنتی در سیستمهای دیجیتالی نقش دارند. میزان خوانندگان بسیاری از وبلاگ ها و مجلات الکترونیکی فشن مانند مجلات مشهور چاپی، بالا است . البته، این منابع قادر به گسترش اطلاع رسانی نام تجاری در زمان مناسب در مقیاس جهانی هستند.

سازمان روابط عمومی مسئول تهیه رویدادهای خاص طراحی شده برای تعاملات عمومی و رسانه ها هستند.آنها باید تحقیقات بازار بر روی نام تجاری  انجام دهند  و به طور مداوم در حال توسعه تاکتیک های جدید برای بهینه سازی استراتژی روابط عمومی برند  باشند.

در زمان بحران، سازمانهای روابط عمومی با هر فضای منفی و اطلاع رسانی منفی ایجاد شده،مقابله کنند و کارهایی برای بازگرداندن فضای مثبت برای نام تجاری و محصولات آن انجام دهند. مقابله با بازخوردهای منفی در رسانه های اجتماعی، شکلی از خدمات به مشتریان میباشد.

 

بنابراین برای شما چه کاربردی دارد؟

روابط عمومی همه در مورد درک عمومی از نام تجاری میباشد. در فشن، آگاهی از نام تجاری می تواند تمایز بین موفقیت درخشان و بزرگنمایی فروشگاهی،را نشان دهد. سازمانهای روابط عمومی بزرگ تصویر و نگاهتان به نام تجاری و  محصولات را تقویت میکنند. کار آنها حتی می تواند منجر به افزایش قابلیت دیده شدن بیشتر توسط موتورهای جستجو و بهبود رتبه بندی در جستجو شوند. توانایی آنها برای افزایش اطلاع رسانی در مورد نام تجاری با منابع باارزشی که می تواند یک بنیان قوی باشد، به ویژه هنگامی که محصولات جدید تولید میشود و یا اطلاع رسانی در مورد کل خطوط تولید است.

چرا برندهای فشن به سازمانهای دیجیتالی و سنتی، با هم نیاز دارند ؟

تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی  چیست؟

انجمن بازاریابی آمریکا ، بازاریابی را به اینگونه تعریف میکند “فعالیت، مجموعه ای از رسوم و فرآیندهایی برای ایجاد، برقراری ارتباط، ارائه، و تبادل بسیار با ارزش برای مصرف کنندگان، مشتریان، همکاران و جامعه است .” در حالی که انجمن روابط عمومی آمریکا ، روابط عمومی را اینگونه توصیف میکنند: “روابط عمومی کمک می کند تا سازمان با عموم مردم متقابلا وفق پیدا کنند” روابط عمومی به طور گسترده در مورد سازمان ها به عنوان یک گروه، نه فقط کسب و کار؛ و انواع مختلف ذینفعان و عموم مردم است.” بازاریابی در مورد آوردن کالا به بازار است در حالی که روابط عمومی در مورد راههای درک محصول توسط عموم مردم است. هر دو برای تعریف برند به یک میزان استفاده میشود.بازاریابی باعث میشود  مشتریان برندها افزایش یابند. روابط عمومی نگرشی مثبت برای برند موجب میشوند.

 

چرا برند های فشن، نیاز به هر دو سازمان دارند؟

حال شما درک کردید هر کدام از سازمانها چه خدماتی میدهند. اکنون قادر به درک اینکه چرا برند های فشن نیاز به هر دو در ترویج کسب و کار خود دارند. با توجه به تفاوتها، هر کدام تواناییهایی برای انجام وظایف خاص و رسیدن به اهداف مرتبط به آنها دارا میباشد.سازمانهای دیجیتالی، برای مدتی، تمرکز بر فروش دارند. آنها پیگیر همه چیز هستند، انواع اطلاعات و سرعت تغییرات را ارائه میدهند. سازمانهای بازاریابی دیجیتال بطور معمول، تمرکز در مجلات و یا برنامه های تلویزیونی نداشتند. در صورتی که علاقمند به شرکت در آنها باشید، روابط عمومی  قادر خواهید بود برای کمک انجام آن کار اقدام نماید.

به همان شیوه که سازمانهای بازاریابی دیجیتال معمولا نمی توانند کمک به حضور در  رسانه ها مختلف نمایند، تمرکز روابط عمومی به طور کلی نتایج قابل سنجشی که بازاریابی دیجیتال فراهم می آورد، را دارا نیست. البته باید بابت روشهای عملی که انجام میدهند معیارهای سنجشی جهت اطلاع از میزان اطلاع رسانی برند تجاری که انجام میدهند، ایجاد کنند. زمانی مشکل تر میشود که نتایج مانند بازاریابی دیجیتالی واقعی و قابل لمس باشد.  هنگامی که سازمانهای بازاریابی دیجیتال  با سازمانهای روابط عمومی باهم کار میکنند،نسبت به کمبودهای کارشان همپوشانی وجود دارد و نقاط قوت همدیگر را افزایش میدهند.به عنوان مثال،وقتی سازمان  بازاریابی دیجیتالی به شما در تهیه محتوای عالی کمک میکند محتوای عالی توسط سازمان روابط عمومی برای سطوح بعدی با توجه به روابط و منابع آنها استفاده میشود.

 

جمع بندی:

در کل،در دنیای فشن ترویج برندتان به روشهایی که برای مشتریان هیجان انگیز و جذاب باشد،نیاز است. بهره مندی از سازمانهایی که بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی انجام میدهند، برای تامین این حسها  می باشد. هم بازاریابی و هم روابط عمومی قادر به ترغیب و جذب مشتریان  از راههای منحصر به فرد در تمام بخشها میباشد.

ترکیبی از بهبود ادراک نام تجاری  و اطلاع رسانی از طریق کانالهای روابط عمومی  و افزایش تعامل مشتری  و تسعیر بازاریابی دیجیتال ،ممکن است براساس نیاز شما برند فشن تان را به سطح جدیدی از موفقیت برساند.

نوشته چرا برندهای فشن به سازمانهای دیجیتالی و سنتی، با هم نیاز دارند ؟ اولین بار در مجله اینترنتی مد و سبک زندگی پوشانیک. پدیدار شد.