۷ روش ساده برای زیبایی اندام بانوان

۱.تمرینات کیگل:
عضلات لگن، در طول بارداری ضعیف میشوند، پس از زایمان ضروری است که تمرینات آن ناحیه شروع شود البته عضلات لگن بسیاری از زنانی که تجربه بارداری را هم نداشتند ، نیز ضعیف است. بصورت نشسته یا دراز کش، عضلاتی را که برای توقف ادرار کردن میباشد ، را جمع و فشرده کنید. توصیه میشود ۱۵ تا ۲۰ بار این انقباضات انجام شود. مدت زمان هر انقباض بین سه تا پنج ثانیه باشد و بین هر انقباض تا انقباض بعدی سه تا پنج ثانیه دیگر. اگر شما احساس می کنید در حال انقباض شکم خود هستید ،تمرین را متوقف کنید و تمرکز خود را بر روی لگن خاصره ببرید.زمان و تمرکز زیادی ممکن است نیاز داشته باشد تا با بدن خود آشنا شوید و به درستی این تمرینات انجام دهید اما در کل ناامید نشوید و آن تمرینات را انجام دهید.

۲. تمرین بسیار ساده:
وقتی در حال مسواک زدن هستید روی یک پا بایستید با این کار بر روی عضلات در عمق، کار خواهد شد. این تمرین بظاهر ساده، باعث ایجاد بی ثباتی در عضلات سطحی میشود و عضلات در عمق را قویتر میکند.

۳. خوردن غذا با دست غیر مسلط:
ممکن است احساس بی دست و پا بودن در ابتدا بکنید اما حدود ۳۰ درصد کمتر غذا خواهید خورد و در واقع توجه بیشتری به غذا خواهید کرد بجای اینکه مثل همیشه به دیگر مسایل توجه بکنید. این روش را در وعده بعدیتان امتحان کنید. هورمونهایی که سیگنال به مغز میفرستند که سیر هستید با این روش سریعتر اینکار را خواهند کرد. نزدیک به ۲۰ دقیقه زمان میبرد تا مغز تشخیص دهد به اندازه کافی غذا خورده اید. خوردن با دست غیر مسلط ، سرعت کندتر میشود که در نهایت باعث میشود کالری کمتری وارد بدن بشود.

۴. به اشتباه انداختن اشتها و تماشای کم شدن آن:
اندازه بشقاب را از سایز بزرگ ۱۲ اینچی به سایز بشقاب کودکان اندازه ۶اینچی تغییر دهید. مطالعات نشان می دهند افرادی که در بشقابهای کوچک غذا می خوردند ۱۸ درصد کالری ،کمتر از دیگران میخورند. ظروف آبی رنگ تخت خریداری کنید. زیرا بصورت طبیعی رنگ آبی مهار کننده اشتها است.

۵. ساده ترین راه برای مسطح کردن شکم ،کار بر روی عضلات عمیق شکم:
درونی‌ترین ماهیچه از ماهیچه‌های دیوارهٔ پیشین (قدامی) بیرونی شکم،زیر عضلات راست شکمی و عضلات شش گانه شکم هستند و کمر را در زمان جمع کردن شکم صاف نگاه میدارد. با جمع کردن و فشار آوردن شکم به داخل برروی آن عضلات کار کنید. شکم را بسمت ستون فقرات با فشار به مدت ۱۰ ثانیه در زمانی که تنفس معمولی میکشید، نگه دارید و این کار را برای ۵ مرتبه تکرار کنید.این حرکت ساده ورزشی را در حال ایستاده در زمان خرید هم انجام دهید.

۶.دقت بسیار در خوردن:
دفعه بعد که سفارش سالاد میدهید چاشنی ها را کنار بگذارید و چنگالتان را در قطعات کاهو و سبزیجات بدون ریختن چاشنی فرو ببرید.میانگین کالری چاشنیهای سالاد ۳۰۰ کالری است. با توجه به این مسئله شما در هنگام خوردن کالری اضافه را حذف مینمایید.

۷. رابطه زوجین:
داشتن نوزاد گاهی باعث ایجاد اضطراب بین زن و شوهر و موجب فاصله بینشان میشود.برای جلوگیری از این، بهتر است زوجین چند روز در هفته بهمراه فرزندشان باهم پیاده روی کنند. پیاده روی، نه تنها باعث تقویت، بازسازی عضلاتی که در زمان بارداری ضعیف شده اند، حتی باعث تقویت عضلات دیگر خانمها نیز میشود علاوه بر آن حس علاقه و محبت بین زوجین را تا ۹۰ درصد افزایش میدهد.

نوشته ۷ روش ساده برای زیبایی اندام بانوان اولین بار در مجله اینترنتی مد و سبک زندگی پوشانیک. پدیدار شد.